موبایل

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

موبایل

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

فال حافظ در موبایل

با موبایلتان رایگان فال حافظ بگیرید !

امروز یک نرم افزار فوق العاده را می خواهم برایتان معرفی کنم . کل دیوان حافظ با قابلیت گرفتن فال در موبایل شما ! این نرم افزار که تنها حجمی حدود ۳۱۵ کیلوبایت را دارد به شما این امکان را می دهد که تمامی دیوان حافظ را در موبایلتان داشته باشید و حتی با موبایل خود کاملا رایگان فال حافظ بگیرید. نکته مهم این نرم افزار جالب این است که این برنامه جاوا است بنابراین روی اکثر گوشی ها قابل نصب می باشد . حتی این نرم افزار می تواند برای کسانی که گوشی شان فونت فارسی را نمی شناسد هم کارایی داشته باشد زیرا خودش در ابتدای برنامه فونت های فارسی خود را هم به روی گوشی تان نصب می کند . شما برای گرفتن فال کافی است به منوی برنامه رفته و به روی فال کلیک کنید سپس روی موبایلتان جمله ( نیت کنید ) نقش می بندد و پس از نیت کافی است شما Ok کنید تا فال شما بیاید. در ضمن شما می توانید به راحتی بخش های مختلف دیوان حافظ را بخوانید و لذت ببرید.

 لینک دانلود رمز فایل: http://www.mobin-group.com/download/mobile/Fale%20Hafez.zip

نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد . لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت

اوقات شرعی برای موبایل

اوقات شرعی

(نسخه 3.5)

برنامه محاسبه اوقات شرعی شهرهای ایران با امکان پخش اذان با صدای مرحوم رحیم موذن زاده اردبیلی) با فرمت جاوا

امکانات : - تفکیک تنظیم تاریخ و انتخاب شهر- نمایش مدت زمان باقیمانده تا اولین وقت اذان و همچنین برای طلوع خورشید- امکان پخش هشدار n دقیقه قبل از اذان صبح (یکی از کاربردهای آن بیدار شدن برای سحر در ماه مبارک رمضان)- زدن آلارم کوچک و انجام لرزاننده یا ویبراتور قبل از هشدار یا اذان- نمایش نیمه شب شرعی

 لینک دانلود

صد بازی جدید جاوا

 

صد بازی جدید جاوا !!

می گم امروز ترکوندم، می گید نه!
100 تا از آخرین بازی های جذاب موبایل را داخل یک پک قرار داده ام، که می تونید دانلود کنید، روی گوشی خود نصب و اونقدر بازی کنید تا پدر گوشی دربیاد! خب دیگه چی می خواهید؟!
راستی در مورد لینکهای دانلود باید بگم که دو فایل هست که هر کدوم حدود 20 مگابایت حجم دارند که به راحتی می تونید دانلود کنید و حالشو ببرید!

لینکهای دانلود
http://rapidshare. com/files/ 32536031/ Java_BIG_ Gameloft_ Pack.part1. rar
http://rapidshare. com/files/ 32540370/ Java_BIG_ Gameloft_ Pack.part2. rar